REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Centrum Terapii Zintegrowanejfirma
Pokaż firmę
Centrum Terapii Zintegrowanej
Wrocław, Czysta 4
firma
Pokaż firmę
Centrum Edukacji Artystycznej
firma
Pokaż firmę
Centrum Medyczne Klara
Częstochowa, Wały Generała Józefa Dwernickiego 43/45
Centrum Rozwoju Mindloopfirma
Pokaż firmę
Centrum Rozwoju Mindloop
Katowice, gen. Zygmunta Waltera Jankego 11
firma
Pokaż firmę
Centrum Rozwoju Mindloop
Katowice, ul. gen. Zygmunta Waltera Jankego 11
firma
Pokaż firmę
Centrum Dobrej Terapii
Kraków, Zygmunta Miłkowskiego 9/U3
firma
Pokaż firmę
Jagodowe Centrum Zdrowia
firma
Pokaż firmę
Centrum Medyczne Galmedic
Bielsko-Biała, Brodzińskiego 2
firma
Pokaż firmę
Dolnośląskie Centrum Onkologii
firma
Pokaż firmę
Wrocławskie Centrum Zdrowia
firma
Pokaż firmę
Centrum Zana S.A.
[wielkopolskie] Nowa część Ferio wynajęta w 100%artykuł
Pokaż artykuł
[wielkopolskie] Nowa część Ferio wynajęta w 100%
Marka odzieżowa Pepco i salon z odzieżą sportową 4F to kolejni i jednocześnie ostatni najemcy, którz...
[Wrocław] Centrum przenosi się na Zachódartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Centrum przenosi się na Zachód
W dużych światowych metropoliach coraz wyraźniej zaznacza się tendencja do policentryzacji. Tworzą s...
[Warszawa] Nowe osiedle powstanie na warszawskim Ursusieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Nowe osiedle powstanie na warszawskim Ursusie
Deweloper Victoria Dom rusza z pierwszym projektem na terenie warszawskiej gminy Ursus przy ulicy Tr...
Lublin najbardziej nasyconym rynkiem handlowym w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Lublin najbardziej nasyconym rynkiem handlowym w Polsce
Jak wynika z danych międzynarodowej agencji doradczej Cushman & Wakefield, Lublin zajmuje pierwsze miejsce wśród najbardziej nasyconych powierzchnią handlową (>5000 mkw.) aglomeracji w Polsce. W przeliczeniu na 1000 mieszkańców poziom nasycenia dla aglomeracji Lublina wynosi 1094 mkw., a dla porównania, w przypadku aglomeracji warszawskiej, najbardziej dojrzałego rynku handlowego w kraju, jest to 831 mkw.
Galeria Kazimierz poszerza swoją ofertę nie tylko handlową, ale także rozrywkowąartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Kazimierz poszerza swoją ofertę nie tylko handlową, ale także rozrywkową
Galeria Kazimierz sukcesywnie poszerza swoją ofertę nie tylko handlową, ale także rozrywkową. Jest to odpowiedź centrum handlowego na zmieniające się oczekiwania i potrzeby klientów, którzy nie tylko poszukują oferty swoich ulubionych marek, ale także liczą na wyjątkowy customer experience.
Jak radzą sobie ulice handlowe w Krakowie w czasie pandemii?artykuł
Pokaż artykuł
Jak radzą sobie ulice handlowe w Krakowie w czasie pandemii?
Na początku III kwartału 2021 r. Colliers przeprowadził cykliczne badania ulic handlowych w wybranyc...
Parki handlowe zwiększają swój udział w transakcjach inwestycyjnych w Polsce  artykuł
Pokaż artykuł
Parki handlowe zwiększają swój udział w transakcjach inwestycyjnych w Polsce
Rynek nieruchomości handlowych w Polsce pozostaje w fazie dynamicznego wzrostu, dzięki rozwojowi segmentu parków handlowych (powyżej 5000 mkw. GLA) i obiektów typu convenience (parki handlowe o GLA poniżej 5000 mkw.). Od 2016 roku zrealizowano ponad 160 transakcji tego typu aktywami.
Parki handlowe zwiększają swój udział w transakcjach inwestycyjnych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Parki handlowe zwiększają swój udział w transakcjach inwestycyjnych w Polsce
Rynek nieruchomości handlowych w Polsce pozostaje w fazie dynamicznego wzrostu, dzięki rozwojowi segmentu parków handlowych (powyżej 5000 mkw. GLA) i obiektów typu convenience (parki handlowe o GLA poniżej 5000 mkw.). Od 2016 roku zrealizowano ponad 160 transakcji tego typu aktywami.
Rynek handlowy w Polsce – nowe parki handlowe i siedem debiutówartykuł
Pokaż artykuł
Rynek handlowy w Polsce – nowe parki handlowe i siedem debiutów
Międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield podsumowała sytuację na rynku nieruchomości handlowych. Na koniec II kwartału w budowie pozostawało prawie 500 000 mkw. powierzchni, w okresie od kwietnia do czerwca zadebiutowało w Polsce siedem zagranicznych marek, a swoją ofensywę kontynuowały parki handlowe. Z drugiej strony, najemcy i właściciele obiektów handlowych cały czas mierzą się z wysoką inflacją, która wpływa na wysokość ich realnych obrotów.
REKLAMA